czwartek, 28 kwietnia 2016

Od Łapy CD. As'a jak i również Spadającej

Spojrzałam na koty.
-Okej.-Powiedziałam.
Obydwoje byli szczęśliwi.
-Jednakże mam do was pewne pytanie.-Zaczęłam.
-Jakie?-Spytali w tym samym czasie.
-Jakim cudem mogliście się poznać i być parą w niecały tydzień??? Nie mam nic przeciwko temu, ale jeszcze się zastanówcie. Jeśli jesteście pewni to ja nie widzę w tym problemu. Jednak z odpowiedzią przyjdźcie za jakąś godzinę. Mam kilka spraw do załatwienia.-Powiedziałam.
Wyminęłam As'a i Spadającą. Poszłam na umówione spotkanie z Aurą (sojuszniczka). Po drodze zastanawiałam się jak można poznać się i być parą w tym samym tygodniu. To nielogiczne, irracjonalne wręcz. Nie mam nic przeciwko temu, ale... Błagam! Jak można być parą w tym samym tygodniu co się spotkało??? Powoli dochodziłam już do miejsca spotkania.
<Rudas? Spadająca?> Ej... te pytania na serio :P poza tym zerknijcie w regulamin :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz