środa, 27 kwietnia 2016

Od Gigi CD As (Historia Asa)

(Zapominając trochę o tamtym poście)
-As, jaka jest w ogóle twoja historia?
--Moja? Nie jest zbyt kolorowa. Urodziłem się w klanie. Był ogromny, na tyle że zaczął przeszkadzać psom. Pomiędzy nami rozpoczęły się spory. Zaczęły się kilka lat przed moi narodzinami. Mnie żyło się spokojnie. Wyrosłem i gdy miałem rok mój brat bliźniak odszedł w świat bojąc się że woja dosięgnie go i zamorduje. Ja i moja siostra pozostaliśmy. Pewnej spokojnej nocy psy dosięgły i naszej części. Moja matka i ojciec zginęli we śnie. Mnie wybroniła siostra. Uciekliśmy. Jednak po drodze znów nas zaatakowano. Ona zginęła, a ja przetrwałem. Byłem troszkę tu, troszkę tam, należałem przed tym do kilku innych klanów. Aż w końcu jestem tu! Moja siostra to Polarna Róża, a brat to Krystaliczny Wiatr.
-Och... Ja kiedyś miałam brata. W ogóle mieszkałam na farmie. Farma się spaliła,, bo ktoś podrzucił zapałkę... Mój brat to Szmaragdowe Pióro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz