wtorek, 26 kwietnia 2016

Od Spadającej Gwiazdy CD. Rudego As'a

 Od Spadającej Gwiazdy CD Rudy As 
Rozmyślałam nad moim bratem który zginął.
Nagle As coś powiedział, a ja byłam w wodzie.
-Tyyyy... ZEMSTA!-chlusnęłam go wodą
Pływaliśmy tak przez chwilę, potem wyszliśmy.
Usiadłam na jakimś kamieniu by futro mi wyschło.
Położyłam się, zamknęłam oczy i... odpłynęłam.
Śniło mi się dawne życie.
Obudziłam się-Asa brak
-Zostawił mnie
Nim się obejrzałam, Rudy był. Niósł w pyszczku łososia.
-Sory że mnie chwilkę nie było, ale zaburczało mi w brzuchu.
Odezwał się mój brzuch.
-Zresztą ci chyba też chce się jeść-uśmiechnął się
Powoli robiło ciemno.
-Pora wracać--powiedział
Zrobił się cudowny zachód słońca.
-Czekaj jeszcze!-Chciałam zobaczyć zachód słońca
<Rudy As? Weeenaaaa maaaa, wrróciłaaa! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz